miercuri, 9 iunie 2010

HEPA, noutati Zanga la Magazinul National de Arta Contemporana

.
.
Noutati la magazin.
Vineri 11 iunie ora 20:00
un eveniment NAG 
.
.




 HEPA IS

lansez gama de produse artistice hepa, la magazinul de arta contemporana. proudusele sunt mixte (de calitate superioara iar preturile bineinteles mici),  ele satisfacand nevoile unui squater, pentru a trai o viata decenta si normala. iluzia unor obiecte si roboti care ne usureaza viata (o complica sau nu).
cumpar o pizza o pun in congelatorul figiderului sa o  am peste 3 zile ca atunci voi avea pofta.  peste trei zile o scot o pun in cuptor si o  scot in 10 minute gata sa o mananc. o pun pe masa ma asez pe canapea sau fotoliu sau scaun? o mananc in timp ce ma uit pe geam . ma uit la telefon sa vad cat e ceasul sun un prieten sa il intreb nimic , ma gandesc ca as face o baie dar nu am decat dush si oricum boilerul pe care l-am furat nu ar incalzi cantitatea de apa necesara unei cazi.parca as mai manca ceva as vrea o "conserva cu mancare" care sa imi satisfaca pofta, da mai bine desfac o cutie cu lapte beau si ma uit la bricheta mi-e pofta de o tigara. fumez. pe biroul pt calculator am laptopul si vreau sa navighez un pic sa ma conectez de tot. nu functioneaza toate boxele si nici nu stiu cum sa le repar .parcai mai frig acum ma uit la caloriferul electric sa vad daca functioneaza si ghici ce functioneaza . mi-e cald. mi-e pofta de o ciocolata cu rom-inia, ma uit pe noptiera ca parca mai aveam da gasesc numai haine aruncate si murdare fierul de calcat e doar un bibelou niciodata nu l-am folosit . degeaba am masina de spalat daca nu am 'detergent'. ma uit la vasele nespalate si ma gandesc din  nou ca nu am detergent.
mai bine ma duc in gradina sa fac niste sculpturi ca sa le pictez, ca m-am saturat de pictat (nu baga pensonul in gat!). ies pe usa de la intrare care e stricata trebuie schimbata (imi aduc aminte de o usa buna din lemn masiv care e intr-o hala parasita la 10 minute de mine am sa ma duc sa o imprumut). ma intorc din gradina ma dor muschii . vad toate obiectele din casa : sunt doar niste sculpturi, le pictez.

ZANGA

..

Niciun comentariu: